A székhelyszolgáltatás hatalmas könnyebbséget tud adni az ügyfelei számára, hiszen a szerződésben álló feleket felmentjük a külön székhely bérlése alól, helyet biztosítva a hivatalos levélügyeiknek.
Azonban lehetnek hátulütői is az ilyen szolgáltatásoknak, melyekre jó odafigyelnünk, amikor székhelyszolgáltatót választunk.
Az egyik ilyen az, hogy a székhelyszolgáltató feladatai közé tartozik, hogy a hivatalos leveleket megőrizze, és elérhetővé tegye a NAV számára egy esetleges látogatás alkalmával. Számos székhelyszolgáltató úgy oldja meg, hogy egyszerre tárolni is tudja a leveleket, valamit az ügyfél számára is továbbítsa őket, hogy szkennelve vagy faxolva küldi el az anyagokat az ügyfélnek. Viszont egyes szabálytalanul működő székhelyszolgáltató nem tárolja ezeket az iratokat, hanem bontatlanul postázza őket tovább az ügyfélnek.
Ezzel pusztán csak az a probléma, hogy a székhelynek nem pusztán a levelezési cím funkcióját kellene betöltenie, hanem az iroda funkcióját is, ahol meg is maradnak az eredeti példányok. Tehát ha székhelyszolgáltatót keresünk, figyeljünk, hogy olyat válasszunk, aki csak a levelek másolatát továbbítja számunkra.