Ha már kiválasztottuk a számukra kedvesnek és megfelelőnek tűnő irodaház kiadó iroda helyiségét, akkor jöhet a helyszínen következő szétnézelődés. Ugyanis ezt is hasonlóan fontos, hogy körültekintően vizslassunk meg a beköltözés előtt, akárcsak egy saját lakásról, házról lenne szó.
Érdemes magunkkal vinni pár alkalmazottunkat, hogy a véleményt is több személy tudjon kialakítani, így a későbbiek során az érveket és ellenérveket lehet ütköztetni. Több szem többet lát, és lehet, hogy az egyik személy észrevesz egy kis hibát, miközben a másik inkább a modern dizájn elemeket veszi észre.
Amiket érdemes jobban megnézni, megkérdezni a kiadó iroda falai közt:
Amint megérkezünk a kiszemelt irodaház utcájába érdemes szemügyre venni a parkolási lehetőségeket, hogy az autóval érkező alkalmazottak számára ne okozzon gondokat a reggeli helykeresés. Ez után a biztonsági rendszert, a recepció kialakítását nem árt megnézni, hogy a be- és kijutás mennyire egyszerű vagy komplikált. Majd figyeljük meg a falakat, a nyílászárók minőségét, a kábelrendező rendszereket, bútorokat, minden apró részleteit a helyiségeknek! Kérdezzünk rá, hogy volt-e már technikai, műszaki gond? Azt is megtudakolhatjuk, ha kedves a közvetítő, hogy mi a vélemény az irodaházról?