A székhelyszolgáltatás nem más, mint a cégek személyi titkárnője. A székhelyszolgáltatás Kecskemét városában is elérhető és a lényege az, hogy az irodában dolgozók ellátják azokat az adminisztratív, postai feladatokat, melyet az iratok átvétele, tárolására és rendszerezésére fed le. A cég hivatalos levelezési címe a szerződés értelmében a székhelyszolgáltató címe lesz, és ezen címre érkezzenek a céges levelek. Ezt követően már itt folyik minden ügyintézés.
Minden cég számára kötelező ugyanis egy székhely kijelölése, ahol a hivatalos levelezéseiket intézik, és ahol ellenőrizhetőek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal számára. Viszont az szabadon választható minden cég számára, hogy hova jelenti be a székhelyét: lehet az saját ingatlan, bérelt iroda, vagy a székhelyszolgáltató.
Ezek közül az opciók közül az a legkedvezőbb a székhelyszolgáltatás, a következők miatt: egy lakásba bejelentett székhely esetében a magánszféra megsértése és az időhiány okozza a legtöbb kellemetlenséget, ugyanis ez esetben is a székhely címén kell fogadni a NAV-ot, mely jelen esetben saját otthonunk. A saját iroda fenntartása, melyhez személyzetre is szükség van, rengeteg plusz pénzbe kerül. Az idő és a pénz szempontjából is legkedvezőbb választás a székhelyszolgáltató.