A Huawei sikertörténete

A Huawei egy ázsiai, pontosabban kínai telefon típus, melynek az utóbbi években nagy népszerűségnek örvendett, sikere még idén is töretlen – egyre többen vásárolnak Huawei-t.

Mellékes ugyan, de érdekes, hogy a Huawei szó „ragyogó teljesítményt” jelent kínaiul, a nevére pedig ráigazolt a telefon, nem csak Kínában számít a legtöbbet fogyasztott elektronikus eszköznek, hanem világszinten is meglehetősen jó eredményeket ér el, különösen 2005 óta, mióta a cég bevétele nagyobb külföldön, mint belföldön. Mellesleg 2005-ben érkezett meg Budapestre is, emellett a Huawei jelenleg a világ harmadik okostelefon gyártó cégeként van számon tartva – és természetesen a cég nem titkolt küldetése, hogy első körben letaszítsák a dobogó második fokáról az iPhone-t, majd az élre törjenek.

A cég különlegesnek mondható stratégiája, hogy kiad egy új csúcsteljesítményű készüléket, majd ennek Lite, Plus és Mini verzióit is. Ennek köszönhetően széles vásárlói réteg elérhetővé válik számukra, mivel mindenki megtalálja az igényeinek megfelelőt bármelyik telefonról is legyen szó.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>