Mi köze a kétlábú lónak a weboldalkészítéshez?

Most nézel felvont szemöldökkel, és érthetetlenséget árasztó arcmimikával, amikor nem érted mi köze van egy kétlábú lónak a weboldalakhoz?

Ha elől van a honlapod a Google találati listáján, de mégsem jönnek a megrendelések; akkor nagyon is sok.

Ugyanis, ha próbáltál már megülni egy kétlábú lovat, akkor tudod, hogy képtelenség megmaradni rajta anélkül, hogy hanyatt ne vágódnál. Pedig sokan éppen ezt teszik, és nem értik miért „dőlnek el”.

De mikor ülőd meg a kétlábú lovat a weboldaladdal kapcsolatban? Amikor megelégszel azzal, hogy elől vagy a keresőkben, a weboldalkészítés kötelező feladatát letudtad azzal, hogy létrehoztad a honlapodat, és a keresőoptimalizálásnak köszönhetően az első találatok között vagy bizonyos kifejezésekre.

Megelégedtél azzal, hogy „válasz” vagy egy keresésre. De hogy minőségi válaszként kínálod-e fel a weboldaladat, már nem foglalkoztad annyira.

A látogatókat meg is kell győzni, ott is kell tartani a honlapodon. Ugyan miért szavaznának rád egy „igennel”, csak azért mert rád kattintottak először?

Tudod melyik a legnagyobb mumus az emberek szemében, amikor a honlapodon találják magukat? Cikkünkben ezt is megtudhatod.

Ne a keresőoptimalizálást okold a megrendelések hiányáért. Weboldalad egy eszköz a kezedben, de mennyire használod ki a benne rejlő lehetőségeket?

Megsúgjuk, a megoldáshoz piszok jól kell tudni szöveget írni!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>